De laatste dag in Orlando is een pechdag

27 mei 2016

De dag was begonnen met een aantal foto's van ons verblijf binnen en buiten.

Een aparte foto van het verkeersbord crossing Peacocks en daarna bezoeken we een Fleamarket in Kissimmee East.

Daar er niks van onze gading te koop was reden we naar Orlando.

In het gebouw van  het reuzenrad Orlando Eye is ook een  Madame Tussauds  wassen beelden museum. De tickets hadden we al en het was erg leuk allemaal bekende figuren waren tentoongesteld. Aangezien het die middag niet druk was kon je bij elke persoon een foto maken.

Naast  president Obama staan is toch een aparte foto. Bekende personen o.a. Elvis,Marilyn Monroe, Walt Disney, Ophra, Michael Jackson. Hier hadden we een aantal mooie foto's gemaakt.

Het werd tijd om te gaan eten en daarna aan de terugreis naar ons kikkerland te beginnen.Bijna 2000 kilometers hadden we  gereden. Alleen klopte de afrekening niet met wat er was overeengekomen bij de aflevering van de auto. Maar de manager heeft ons $ 100.00 korting gegeven en wij gingen verder met een tevreden gevoel.

Helaas zijn we het fototoestel kwijt. Waar het kwijt is geraakt weten we niet.

DUS HELAAS ONZE MOOISTE FOTO'S ZIJN OOK WEG.

We hebben nog contact opgenomen met de klanten service op het vliegveld  maar geen antwoord gekregen.

De vlucht naar Londen met British Airways zou dinsdag 24 mei om 20.20 vertrekken maar er was een probleem met het aan boord brengen van een aantal personen in rolstoelen. Een half uur vertraging en  op de startbaan ging het weer mis. De start word halverwege afgebroken en we rijden terug naar de gate. Na 3 uur wachten is het defect gerepareerd. Nu naar Londen daar komen we aan op woensdag 25 mei 13.30 uur en onze vlucht naar Amsterdam was al vertrokken. Dus weer wachten op de vlucht naar Amsterdam. Om 18.05 zijn we dan eindelijk aangekomen. De auto word binnen 20 minuten voorgereden door een medewerker van Centralparking.nl. Op naar Melick en om 21.15 uur zijn we eindelijk thuis.

Allen die ons volgden de groeten van Ed en Joke.

1. Frank & Agnes:
    28 mei 2016
    Jemig, wat een pech allemaal.
    Wel balen, maar gelukkig heb je het vakantie gevoel nog.
    Groetjes van ons samen
  2. Jeu en lilian:
    28 mei 2016
    he he wat een pechvogels zijn jullie op deze laatste dag die zo mooi had moeten zijn.
    Jammer van het fototoestel maar alle andere foto's die jullie steeds gestuurd hebben die zijn er nog, en een fototoestel kun je nieuw kopen jullie ervaringen en belevenissen echter niet, mar dat jullie na dit alles weer gezond terug zijn is ook wat waard