SeaWorld

12 mei 2016

Na een dagje pauze lekker aan het zwembad  liggen bruinen. De temperatuur is + 30 graden en we gaan nu naar de Killerwales Shamu en friends. De Orca's spingen met gemak meters uit het water. De meeste kinderen willen onderaan bij de rand van het bassin zitten. Met een slag van de staart spetterde het water op de toeschouwers rij 15 is nog een soak zone. Een mooi park met diverse shows. De Petshow met diverse dieren veel honden die hun kunsten vertonen. Katten die allerlei klauter partijen doen.De meeste van deze beesten komen uit het asiel. De dolfijnen tonen hun kunsten en maken salto's of worden bereden door een trainer die met een rotvaart door het bassin gaat. Ook de zeeleeuwen geven een leuke show weg. De pinguïns hebben  een apart verblijf waar het altijd ijskoud is.

Nu nog een etentje vanavond en de dag is weer om. Op TV is niks te zien met 90 zenders verveelt de reclame.

1. Margriet:
    13 mei 2016
    Jullie hebben weer een super vakantie!
    Lekker genieten .
    Groetjes Margriet
  2. Peet en Trees:
    13 mei 2016
    Kun je voor ons twee Orca's meenemen lijkt ons leuk voor in de tuin. Fijne vakantie.
  3. Florida OLANDO FUN:
    13 mei 2016
    Sorry maar die passen niet onze koffers.
  4. Marij Pruisscher:
    16 mei 2016
    Mooie fotoos.
    Het is te zien dat jullie het naar de zin hebben.
  5. Peet en Trees:
    23 mei 2016
    Nog even over de Orca's, ik begrijp dat dat niet lukt maar een showgirl uit de Parade is een goed alternatief. Leuk om erbij te hebben bij het NW op zondag. Groetjes uit een regenachtig Vlodrop. Trees - Peet.